dimarts, de setembre 26, 2006

Alatriste

Doncs toca el torn a la superproducció espanyola Alatriste.

El trailer...(ara sols l'enllaç que si pose el video no em va bé amb la plantilla).

L'heu vist? Us agrada?

Doncs bé, ja he sentit opinions de tota classe, que no els agrada, bona, que descriu bé eixa epoca gris de la història espanyola, etc, etc. Com tot producte nacional, sempre es critica.

L'he vist, i a mi em va agradar, no és el senyor dels anells, tampoc ha de ser-ho,la història és més negra, però m'agrada eixe to a superproducció, música, exercits, etc.

En quan a la peli crec que descriu prou bé, eixa época, negra, obscura, i amb un imperi espanyol en decadència, conspiracions en la cort, un rei que no era rei, les guerres, i fins i tot, el poc valor que hi tenia la vida.

El que si se li pot recriminar es que es nota que es un compendi de cinc llibres d'aventures, i de vegades, la nota perd el fil amb talls marcats, però bé, se li pot passar per alt.

I finalment, almenys recolçar un poc el cine de superproducció fet ací.

Per cert, el que si m'ha provocat és comenár a llegir els llibres, a veure si em pose, :-)

Salutacions.

Powered by Blogger